همه چیز دانلود
هر چیز که بخواهید!

ESET Smart Security 6 Final

دانلود جديد ترين نود 32 يعني نسخه 6

 

 



ادامه مطلب ...

کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را ارضا کند.این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند.

از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در این بازی باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.

سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند.

به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.” زمانی که گروه تروریست ها در بازی بمب می گذارند، همه چیز متفاوت می شود و گروه ضد تروریست باید بسیار سریع عمل کنند تا بتوانند بمب را در زمان مشخص خنثی کنند. در این لحظات سرعت حرف اول را خواهد زد و باید بتوانید سریع بازیکنان مقابل را از پیش رو بردارید.



ادامه مطلب ...

بازي Battlestrike Force of Resistance  يك بازي اكشن جذاب باحجم كم هست.

براي دانلود به ادامه مطلب برويد...



ادامه مطلب ...

دانلود فيلم ماسك دوبله شده فارسي براي دانلود گذاشتم.

 

براي دانلود به ادامه مطلب بريد...



ادامه مطلب ...

چند بازي باحال سرگرم كننده كم حجم براتون گذاشتم كه ميتونيد دانلودشون كنيد.

از دستشون نديد...

 

دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...

دانلود جديدترين mozilla firefox يعني نسخه 21 (fa , en) در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...

چند تصوير جالب!!! خطاي ديد !!!

به نقطه وسط خيره شويد و بعد ؟!؟!؟!؟!؟!

 



ادامه مطلب ...

در ادامه مطلب هر دو سرود ملي ايران رو گذاشتم براي دانلود.

متن سرود:
سر زد از افق مهر خاوران
فروغ ديده ي حق باوران
بهمن فر ايمان ماست
پيامت اي امام استقلال آزادي
نقش جان ماست
شهيدان پيچيده در گوش زمان فريادتان
پاينده ماني و جاودان
جمهوري اسلامي ايران

 

 

 

سرود ملي ايران (سالار عقيلي):

نام جاوید وطن

صبح امید وطن

جلوه کن در آسمان

همچو مهر جاودان

وطن ای هستی من

شور و سرمستی من

جلوه کن در آسمان

همچو مهر جاودان

بشنو سوز سخنم

که هم آواز تو منم

همه ی جان و تنم

وطنم وطنم وطنم

 

 

بريد و حالشو ببريد ...



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دانلود و آدرس everythingdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 60108
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1


Alternative content



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر